Асфальтування та дорогобудівельні роботи в Харкові та Харківській області послуги асфальтування
Улаштування основного шару
-
Влаштування корита для дорожньої основи (виймання грунту для пристрою основ)
Улаштування корита це перший етап безпосередньо пов'язаний з будівництвом дорожнього полотна, і всіх видів об'єктів пов'язаних з подальшим улаштуванням а/б покриття. Улаштування корита здійснюємо шляхом нарізки грунту автогрейдером в окремих випадках використовуємо екскаватор
-
Улаштування основного шару для дорожнього покриття
Виконуємо роботи з влаштування щебеневої основи з різних фракцій:
(залежно від умов експлуатації)
- фракція (5-20 мм)
- фракція (20-40 мм)
- фракція (40-70 мм)
- фракція (70-120 мм) з наступним розклинюванням дрібнішою фракцією
Основа являє собою міцну частину дорожнього шару, що несе, забезпечує рівномірне розподіл навантаження на нижні додаткові шари і грунт земляного полотна. Підстави повинні бути жорсткими та щільними, що досягається шляхом ущільнення дорожніми катками, вібраційними плитами.
Влаштування асфальтобетонного покриття
-
Влаштування а/б покриття з крупнозернистої суміші (розмір зерна до 40мм)
Виконуємо влаштування асфальтобетонного покриття з крупнозернистих сумішей. Цей тип сумішей переважно укладається як нижній шар асфальтобетонного покриття (вирівнювальний шар).
-
Влаштування асфальтобетонного покриття з дрібнозернистих сумішей (розмір зерна до 20 мм).
Цей вид асфальтобетону є найбільш затребуваним під час будівництва таких об’єктів:
- влаштування покриттів на промислових, торговельних та різних господарських майданчиках
- асфальтування прибудинкових територій, стоянок, паркінгів та інших типових об’єктів
- асфальтування доріг
- асфальтування тротуарів, велосипедних доріжок, пішохідних територій
Варто знати, що асфальтобетон практично не несе навантаження, а переважно передає його на основу, у зв’язку з чим термін служби асфальтобетонного покриття значною мірою залежить від якості основи.
Ремонт дорожнього покриття
Надаємо послуги з ремонту дорожнього покриття (ямки, просадки, тріщини тощо).
-
Ремонт доріг картами до 5 м² (малі карти)
Виконуємо ремонт асфальтобетонних покриттів (ямки, провали, просадки, напливи, тріщини). Ремонт здійснюється за наступним алгоритмом:
- Замірювання та маркування ремонтованих ділянок
- Нарізка та вирубка контурів пошкодженої ділянки
- Очищення пошкодженої ділянки від пилу (продувка контурів, швів)
- Обробка контурів ремонтованої ділянки бітумною емульсією
- Укладка асфальту з ущільненням дорожніми катками або віброплитою
-
Ремонт доріг картами від 5 м² до 50 м² (великі карти)
Ділянки, на яких проводити ремонт локальних ямок не доцільно (через розташування ямок в безпосередній близькості одна від одної), ремонтуємо повністю, охоплюючи всі пошкодження.
Технологія та алгоритм ремонту асфальтобетонного покриття великими картами аналогічні ремонту малими картами (єдиною відмінністю може бути використання дорожньої фрези, якщо потрібно видалити значну частину пошкоджень).
Установка бордюру, поребрика
Здійснюємо установку бортового каменю (сухопресований, гранітний), також встановлюємо поребрик (тротуарний бордюр).
Установку бордюрів проводимо з влаштуванням забортової смуги з бетону.
Дорожній бордюр є боковою опорою дорожнього покриття та роздільником між проїжджою частиною та пішохідною зоною.